Saturday 1 March 2008

تعبت



أنا مش عارف اتغير

15 comments:

حمامة said...

:(
ولا انا
كل ما اقول انا هقدر
للأسف مبقدرش
لانى معنى انى اتغير انى هافقد حاجات كتير اوى نفسى احتفظ بيها

:(

Unknown said...

التغير مش بيحصل في يوم وليله

ده بيجي بالتدريج وفي فتره محترمه

عشان ماينفعش انه يجي بسرعه عشان ماتقعش منك حاجات كتييييير في النص

moodysalihamidzic said...

حمامة
فى حاجات لو اتغيرت فيا هبقى احسن
وحاجات لو اتغيرت فيا هبقى اوحش بس هبقى من زى الناس !!

moodysalihamidzic said...

esraa
اكيد يا اسراء مش فى يوم وليلة
بس الواحد لما بيقع بييأس اوى
وبيبقى عاوز يرجع فى يوم وليلة احسن واحسن

Semsema28 said...

لازم تتغير يا موددى...انت نفسك عارف وجربت الخسارة ...واظن انك لازم تتغير عشان تعرف تعيش وتبقي سعيد ومبسوط........لازم تحاول وتسيب فرصه تتغغير

زى الهوا said...

تلت مرات ارد وتحصل حاجة الاقى الرد طار لما تعبت نفسيا وكرهت البلوج دا , بس فعلا عالم المدونات منور يافندم , انا لما قرأت بوستاتك لاحظت تغير جامد للاحسن , مش عارفة ملاحظتى دى صح ولا لأ , وبعدين يكفى انك نفسك تتغير وبتحاول كمان , ربنا معاك ,

زى الهوا said...

لولولولىىىىىىىىىىىى التعليق اتضاف

moodysalihamidzic said...

semsema28
مفيش حد حياته كلها حزن
انا عارف ايه اللى بعمله بيفرحنى
بس التغيير اللى انتى قصداه..
انا مخى جزمة :D

moodysalihamidzic said...

زى الهوا
اول تعليق ليكى تقولى كرهتى البلوج
:D كلك ذوق يا ضاص ضاص
وميرسى لذوقك وردك
وعندى سؤال مهم اوى ؟
عاوز افهم الجملة دى
(انا لما قرأت بوستاتك لاحظت تغير جامد للاحسن)

زى الهوا said...

هاقولك التفسير : مش عارفة حسيت انك بقيت حكيم شوية , مش سطحى , ايجابى لأنك عايز تتغير للأحسن , وبعدين انا قولت مش عارفة ملاحظتى دى صح ولا غلط

moodysalihamidzic said...

على فكرة انا مبسوط اوى من ردك ده يا موحا ورأيك
انتى اول حد يكلمنى بصورة مباشرة
يمكن عشان بهز وبضحك كتير شوية
الناس بتفتكرنى كده
وبتبقى نظرتهم ومعاملتهم ليا للأسف انى سطحى وكده
وبجد والله ميرسى موت لصراحتك فى الكلام
ويمكن البلوج دى هى اللى هتخليكم تعرفونى كويس

كلام على بلاطة said...

لا عارفين لكن بنستعبط ....عارفين اننا بنهجص وبنخبط وما بنديش الشغل حقه وعارفين اننا بنختار غلط والنتيجة الغلط بيجى على دماغنا وفى الاخر بنشكى ونبكى
وانا كده ومش هنتغيرلا لان العيب فينا فى زماننا كما قال الشاعر
ناجح يةوسف فهمى

moodysalihamidzic said...

alabalatta
وجهة نظرك لازم تُحترم
بس مش كل حاجة اكيد بنختارها بإرادتنا

بنت مهيسة اخر حاجة said...
This comment has been removed by the author.
بنت مهيسة اخر حاجة said...

ولا انا

كل ما اقول هتغير
تحصل حاجة ترجعني
!
اه والله
..........
الاغنية دي بحس تامر حسني بيغنيها مخصوص ليا
!