Saturday 22 March 2008

هيوحشنى الشتا


عزائى الوحيد
استمتاعى الكامل به

11 comments:

^-^ LoNeLy ^-^ said...

انا بحب الشتا جداااااااااااااا ..

فى الاسبوعين اللى درجت الحرارة انخفضت جامد والله طلعت المقطم انا و اصحابى و كنا 16 نفر مجانين والله انا عارف ..

و على طول بنزل الفجر اعد عند المطار صيف شتا مش بتفرق المهم استمتع بالجو :D

سيبك انت المهم مزاج معاليك دلوقتى؟ :D

moodysalihamidzic said...

الحمدلله يا حومبى على كل حال
منورنى دايما انت والراجل الامور اللى فى الصورة ده
:D

^-^ LoNeLy ^-^ said...

اه اشرف فظيع اشرب ده يا اخى :D

يمامة شاردة said...

مش عارفة ليه بحس إن الشتا عندنا في مصر قصير أوي؟
يمكن عشان بقيت أحبه أوي بكل ما فيه؟
يمكن عشان بقيت أكره الصيف و مابقتش أتحمله؟

الشتا السنة دي بجد عدى بسرعة غريبة

زى الهوا said...

بموت فى الشتا مووووووووووت , وخصوصا انى بالبس كل الدولاب وبأبان كأنى طخينة , اما الصيف ياساتر , بدخل للعيال بابقى مش طيقاهم ومش عايزة اشرحلهم , وبافتح كل نواحى وارجاء الفصل , وكل اللى معدى يقولى ارحمى نفسك مش مشكلة المهم انى ما ابقاش حرانة , ف الشتا كنت بانكمش فى العيال وبامثل انى بحبهم علشان يدفونى , اد ايه الشتا دا فصل عظيمممممممم

Anonymous said...

هو فى حد بيحب الشتا!!! حرام عليك يامودى

أنا بجد أكتر حاجة بكرهها فى التونيا هى الشتا

وخصوصا الشتا ديه

ان شاء الله الصيف ده يكون حلو ليك وفيه أحلى الذكريات

حمامة said...

وانا كمان هيوحشنى اوى:(
هنرجع للصيف وقرفه
بس الحمد لله ده احسن شتا عدى عليا واستمتعت انا كمان بيه :)

moodysalihamidzic said...

يمامة شاردة
فعلا انا حسيت انه عدا بسرعة موت
جايز عشان كان وقت فرحى
!
بس الصيف له استمتاعه فى حاجات كتير برضه

moodysalihamidzic said...

زى الهوا
اه بصراحة الله يكون فى عونك
بالنسبة للشرح فى ايام الصيف
وخصوصا ان الفصول مكيفة
:D

moodysalihamidzic said...

riri
انا قبل الشتا ده كنت بحب الصيف اكتر
جايز عشان ما كنتش استمتعت بالشتا
اما المرة دى قدرت استمتع بى واحبه اوى
واكتشفت ان تلت تربع الناس بتفضل الشتا ان لم يكن كلهم
والصيف حلو برضه وله ذكرياته
انا عايش ع الذكريات عموما

moodysalihamidzic said...

حمامة
ربنا يهون علينا الصيف
والحمدلله على نعمة التكييف
والايام بتجرى بسرعة ويرجع لنا الشتا
ونلحق نعيش فى اليومين الربيع اللى جايين دول كمان
:)