Tuesday 4 March 2008

مش قلبى..للأسف

ريـّح بالك
وانسى اللى نسيك..عيش ليك

10 comments:

Bongo said...

أحسن حاجة اننا نكون بجد مقتنعين بالجملة دى
مش بنقولها فى لحظة و ننساها
يعنى بجد اللى ينساك انساه هتعيش اسعد بكتييييييير

و اكيد فى يوم هيبقى فى حد مش هتنساه و اكيد مش هينساك !

moodysalihamidzic said...

الحمدلله رب العالمين انا مش بنسى حد
وبدور على كــــــل الناس اللى مروا فى حياتى
ع الاقل اضمن وسيلة اتصال بيهم عشان اسأل عنهم
انا بحب كده اوى

يمامة شاردة said...

ايه حكايتك؟
فين مودي بتاع زمان؟
راح فين؟

moodysalihamidzic said...

يمامة شاردة
انا على فكرة زى ما انا
!! يمكن اكبر عيوبى انى ما بتغيرش

Unknown said...

صح بجد

اننا نبكي علي الأطلال ونستني اللي راحو ومش ممكن يرجعو ده غلط كبيييييييييير

moodysalihamidzic said...

esraa
للأسف يا اسراء كل الناس طلع ان كل الناس عارفة الكلام ده واتعلمته
وانا يدوبك لسه عارفه
عشان كده تعبت كتير ومعنديش استعداد اتعب اكتر من كده

Unknown said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته**
"اللى ينساك انساه000 واللى يهواك اهواه00000000000اهواه ياقلبى!!!ايوه انا كده اديى له ماترحموش وان رحمته ما تديلوش
...انا سعيدة للغايه اخيرا لقيت بوست فرايحى(لحد ما قرأت دلوقت)من الصبح ومافيش بعيد عنكم الا المحبوسين والمضروبين واللى واكلة دراع جوزها ومادرى .سعيدة بالتعرف اليكم
وتقبلوا تحياتى
norahaty

moodysalihamidzic said...

norahaty
ههههههههههههه نورتينا
والحمدلله ان البوست ده فرايحى بالنسبالك

take my soul said...

حلوة قوى يا مودى انا بندقة

moodysalihamidzic said...

بندقة
ميرسى يا بندقة كلك ذوق